2015. december 25., péntek

# Off...

Először is szeretnék mindenkinek nagyon boldog Karácsonyt, és előre is, boldog új évet kívánni, ha már így hozta a sors, hogy ide kényszerülök írni... ugyanis a kedvesdrágaaranyos blogspot kitalálta, hogy nekem frissítenem kell a designt, amit én meg is tettem, csak arra nem gondoltam, hogy az évek alatt  totál elbaszták a felületet ha frissítek, a dizim totál eltűnik.

Szóval mi más is várhatna hajnali 1kor, mint hogy új dizit kell csinálnom... szóval mindjárt 2, de összehoztam ezt a minimális kis designt, mivel a css se működött, hiába írtam át a kódot a saját ízlésemre. Hát igen... szóval elegem lett, és mivel volt egy kis szerencsém, még nyitva volt egy lapon az oldal,a régi dizájnjában amit azóta bezártam, anélkül, hogy leprinteltem volna én hülye, mert az nekem nagyon tetszett , és a szöveget meg a gifeket csak átmásoltam, kicsit átírogattam, de ennyi.
Szóval igen, kicsit sem vagyok mérges.

DE! Ami Nektek jó hír, hogy azért kerültem az oldalra, mert írom a kövi fejit a HNRAV-ból és meg kellett valamit néznem. :D Szerintem szilveszteri ajiként megkapjátok, bár még gondolkoznom kell jócskán, hogy mit hogyan kéne, ugyanis a ficu közeledik a végéhez, és már nem játszadozhatok a szereplőkkel :3

Szó mi szó, kellemes ünnepeket, és remélem hamarosan látjuk majd egymást :)

Ps. a chat jelszavamat/felhasználónevemet/e-mail címemet is elfelejtettem, úgyhogy az is új... khmm. Szerettek, ugye?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése